Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

♥kallt

Av julia♥ - 12 februari 2010 16:28

hockeycupen gick inte sådär jättebra idag.. första matchen spelades mot brännan och den förlorade vi med 7-5 tror jag att det var?

matchen efter den spelades mellan norrhammar och brännan och den vann brännan också, men 12-5 tror jag :p

sista matchen var mellan burträsk och norrhammar, den vann vi, men minns inte med hur mke:] hihi


här kommer lite kassa bilder från den första matchen.. (glömde kameran hemma så bilderna är tagna med mobilen, därv kvallan.. förlåt^^)

dom som är vita och röda är burträsk!


  

  



det var kallt på isladan, nu i efterhand så inser jag att det inte var så smart av mej att ta mina snygga skor idag.. menmen vill man vara fin får man lida pin eller hur?




vi hade bara två lektioner idag, so som första lektion och svenska som sista.. 

på svenskan var det tänkt att vi skulle läsa, men efter matcherna så var hela klassen så uppspelta så det var helt omöjligt för någon att läsa..

det slutade iaf med att vi lekte en musiklek?

ni vet när man skriver en bokstav på tavlan också ska man ajunga en låt som börjar på den bokstaven?

aja, vi körde tjejerna mot killarna och otroligt nog så blev det oavgjort!

hihi 


nu ska jag snart äta middag och efter det sätta mej i soffan för att njuta av fredagskvällen!


peace

       

 
 
Ingen bild

nikolina

12 februari 2010 18:21

så härligt att slippa ha lektioner, synd att ni inte vann alla matcher bara, men hoppas att ni hade kul endå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards