Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

♥gåshud

Av julia♥ - 16 februari 2010 20:13

för ett antal år sedan så skrev michael jacksson låten we are the world, den spelade han sen in tillsammans med ett helt gäng olika artister.

det såg ut såhär!


jag har länge tyckt att den här videon är underbar, vilket jag fortfarande tycker!


nu har även ett helt gäng andra artister spelat in en nyversion av michael jackssons låt och gjort en ny video till förmån för haiti.

Miley Cyrus, Michael Jackson, Keri Hilson, Justin Bieber, Toni Braxton, Usher, Pink, Jamie Foxx, Celine Dion, Jennifer Hudson, Janet Jackson, Lil Wayne, Fergie, Akon, Kanye West, Snoop Dogg & Nicole Schwerzinger är några av dom som medverkar i den nya videon som låter såhär.




jag tycker att det är  fint att så många duktiga artister går ihop för att hjälpa dom drabbade på haiti och dessutom så ger dom possitiv inverkan på folket också, vilket förhoppningsvis gör att fler stöder de drabbade på haiti. 



peace

 
 
Emanuel

Emanuel

16 februari 2010 21:20

Sv: Men det går inte göra jättefina designer då :O

http://www.snyggeman.blogg.se

 
Ingen bild

linn

17 februari 2010 19:11

jag kan fortfarande inte tro att han är 15?? :O haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards