Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

♥gårkvällen

Av julia♥ - 7 februari 2010 12:19

snacka om att jag är tidsoptimist, jag hade ju tänkt hinna skriva en massa inlägg igår och det blev bara ett enda? 


jag hade tänkt berätta att vi var bjudna på italiensk middag i btk hos robert, carina och hugo, olles familj var också där:)

vi hade jättekul iaf! 

här kommer lite bilder :)

          


middagen och efterätten som serverades, allt var sjukt gott!! ( glömde att ta kort på förrätten, men den var också jättegod;) nu får ursäkta bildernas kvalla, men min nuvarande kamera suger.. längtar sjukt mke tills jag får min systemkamera! 


när jag och olle gick hem till henne senare på kvällen för att se film så hittade hon en skoter och en bil som vi lekte lite med.


    


busigt:]




SÅHÄR SÅG JAG UT IGÅR



gårkvällens outfit var min underbara tunika från bikbok, i totally dig it;) sen till det så hade jag mina lackleggings och en massa smycken! 



sminket jag använde igår var:


TILL ANSIKTET

cover all mix från MUS

foundation från maybeline (dream matte mousse)

kompakt puder från h&m (pinsamt:]) hihi

rouge från maybeline


TILL ÖGON OCH ÖGONBRYN

high tech lighter platina från MUS

ögonskuggan boarding från MUS

ögonskuggan rodeo från MUS

mascaran telescopic från l´oreal

ögonbryns skugga från MUS


TILL HÅRET

heat deffence i sprayform från tressemé 

lockat det med plattång

styling gel shiny från MUS


det kommer en video från igår också, medans jag laddar upp den så ska jag göra en smoothie, ha det bra så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards