Alla inlägg den 29 mars 2010

Av julia♥ - 29 mars 2010 22:48

går inte att förstå att du inte finns längre.


orkar inte skriva och berätta allt som hänt, läs här ist.


HÄR


HÄR


saknaden är stor.


  



Av julia♥ - 29 mars 2010 20:33

hej :) 

har inte lust att skriva något alls så jag bjuder på lite bilder sen i lördags då emmy var här och när jag fixade hennes hår :)


EMMY ÄR MIN VÄN :*


   


 det är lockat med plattången bara :)


när emmy var klar så fick jag lite och göra så jag gjorde en snabb sminkning, med min favorit microshadow rodeo. 


    

det blev såhär! 


till ögonen använde jag alltså:

* hightech lighter platina - MUS

* microshadow rodeo - MUS

*  eyedust artiqa - MUS

*  mascara telescopic 




gud jag är så sjukt taggad på klubbkvällen på MUS i morron!!

jag ska shoppa loss med sofia och linn, det kan bli hur dyrt som helst, scary stuff..



just nu ser jag på håkan's bar, så hejdå! :)

Ovido - Quiz & Flashcards