Alla inlägg den 2 mars 2010

Av julia♥ - 2 mars 2010 20:11

har inte skrivit något på länge eftersom att det i stort sätt inte har hänt något alls.


det jag gjorde i stan var väl att se på bio, valentine's day (den var verkligen jättebra!) sen så har jag shoppat, två stycken hårinpackningar, var inte så sugen på att shoppa i lördags^^ sen så såg vi även film på lördagskvällen, det blev the strangers.. den var sjukt hemsk! låg uinder täcket och skakade under i stort sätt hela filmen, men bra vár den typ endå! ^^


lördagens shopping ^



kan även meddela att vi hade både spenska och matteprov idag, jag tror att båda proven gick riktigt bra!

vi får hoppas att min magkänsla stämmer! 


i morron så är det friluftsdag, ci ska åka skiodor i 10 km, jättekul, eller hur?

jag förstår inte varför dom envisas med att ha denna friluftsdag varje år när ingen tycker att det är kul?


jag tror att jag kommer att vara sjuk i morron.. 


peace

Ovido - Quiz & Flashcards