Alla inlägg den 10 mars 2010

Av julia♥ - 10 mars 2010 20:40

det blev att baka sånna här godingar!! vi har precis provsmakat dom och jag ger oss helt klart ett MVG i hk ;) mums!


nu ska vi se på film så hejdå :) 

Av julia♥ - 10 mars 2010 17:55



KUL VA? HAHAHHAHAH



nu ska jag och linn bege oss in till köket för att baka någon rolig kaka, vad det blir för kaka har vi inte riktigt bestämt än men något gott blir det säkert :D 

bilder på det kommer sen! 


ha en fortsatt fin kväll!

Av julia♥ - 10 mars 2010 17:02

hejhej, jag är lite smått besviken just nu.. jag och linn hade nämligen spelat in en liten film där vi visar våra "HAKGUBBAR" den är faktiskt rätt kul, eller ni vanliga människor kanske inte tycker det, men jag och linn skrattar ihjäl oss!! HAHAHAH


här kommer lite bilder under tiden som ni väntar på den otroliga filmen!



EN FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETLÄÄÄÄNK TILL LINNNNN!!  

Av julia♥ - 10 mars 2010 13:02

hejhej!

just nu känner jag som en otroligt duktig julia :) 

varför?

jo jag steg nämligen upp tidigt, eller ganska tidigt iaf och gjorde mej klar, efter det åt jag frukost, stökade ut ur diskmaskinen, stökade in i diskmaskinen, torkade köksbordet, dammsög, plockade bort allt smink och plattången som låg utspritt över bänken på toan, och städan hela tvrummet!! 

jag är lätt värd dagens applåd :D hihi 


hursomhelst så sitter linn på bussen från stan just nu i detta ögonblick, hon beräknas komma hit klockan 2 typ, kul! 


kan även meddela att jag blev sjukt nöjd över min nya hårfärg! lite mörkare och mycket bättre än sist!   

Ovido - Quiz & Flashcards