Alla inlägg den 4 mars 2010

Av julia♥ - 4 mars 2010 22:26

gud så skönt att det är fredag i morron, eller hur? 


det kommer förhoppningsvis att bli en rätt lugn fredag i morron, det kommer att vara hockeycup på skolan.

den här gången är det killarnas tur att spela!

och eftersom att vi ska få se deras matcher så blir det inga lektioner när dom spelas, detta betyder alltså att vi kommer att missa ett antal lektioner! 

härligt!


kameran följer självklart med för att fota alla svettiga hockeypojkar... eheh


såhär såg det ut sist det var hockeycup på skolan, det var dock tjejerna som spelade den gången:)



sen få vi ju absolut inte glömma att i morron är sista dagen innan sportlovet!

en hel vecka ledig från skolan är hur skönt som helst!! 

på lördag och söndag kommer olle, eve och kanske emmy att komma hit och umgås med mej! 

roligt kommer vi absolut att ha :) 


nu ska jag hoppa i säng, peace!

Av julia♥ - 4 mars 2010 21:16

nu är jag äntligen klar med mitt musikarbete!!

jag har skrivit om VERONICA MAGGIO och om jag får säga det själv så blev min uppsats riktigt bra!


hoppas att min musiklärare tycker likadant;)


nu ska jag ta och äta något, min mage kurrar så det är väl bäst att göra något åt det!


ha en fin kväll!

Av julia♥ - 4 mars 2010 16:17

HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDOR HATA SKIDORR HATA SKIDOR HATA SKIDOR


ja, friluftsdagen som skulle ha varit igår blev inställd och flyttad till idag ist :)

så idag har jag åkt skidor... jag fick låna ett par av evelina så jag slapp gå!!

tack :) 


här kommer lite bilder från när våran skidresa började^^

eftersläntrarna.. 

 

eve, alma och emma!


visst ser det härligt ut? men en massa vit snö, solsken och trevliga människor?

jo, det tyckte jag också från början, sen, efter drygt 5 km när vi skulle äta lunch så gav mina fötter upp helt och hållet.. vanligt skoskav tänkte jag, men eftersom att det gjorde så pass ont och pga att min astma-medicin vägrade fungera så fick jag åka bil till skolan.. 

väl i omklädningsrummet när jag tar av mej sockarna och får se hur mina fötter såg ut, så blev jag rädd..

mina hälar såg hemska ut!! och ont gjorde dom också! :(


ÄCKLIGA BILDER!

    


någon som har lust att byta fötter med mej? :)<3


nu när jag äntligen kommit hem från denna värdelösa skoldag, (jag kan fortfarande inte förstå varför den här friluftsdagen ens existerar, ingen alls tycker att den är kul.) så ska jag ta och skriva färdigt musikuppgiften som ska lämnas in i morron och efter det blir det att plugga andra världskriget!


  



hoppas att ni andra har haft en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards