Alla inlägg den 31 mars 2010

Av julia♥ - 31 mars 2010 19:10

jag har varit ute och gått en promenad med cosmo, när jag kom in igen så var det fortfarande en massa sol ute så jag tog med mej honom ut igen, jag passade på att ta med mej kameran också, här kommer lite bilder från denna underbara onsdagskväll :)


           


  

visst ser det grymt härligt ut? :)


det var verkligen galet mycket snö ute, plumsade ut en bit för att ta kort på något men det var verkligen helt omöjligt, snön enda upp till midjan, jag skojar inte!! 

så med andra ord är mina skor, mina byxor och min tröja blöt i snö.

jag ska gå och hänga upp kläderna så att dom torkar och sen så ska jag nförsöka att börja skriva lite på uppsatsen om Selma Lagerlöf (vi har fått i uppgift på svenskan om att skriva om en gammal svensk författare :))


peace

Av julia♥ - 31 mars 2010 14:15

hejhej! :) 


det är verkligen jättehärligt väder ute nu! känns som en galet bra början på det här påsklovet, hoppas att det fortsätter att vara såhär bra väder hela nästa vecka också:)


 


det har inte hänt så mycket på skolan idag heller, dagen har gått jättefort vilket är kung!

vi såg film på so:n, det blev American History X, den var typ bra ändå, kul att få se film ist för att läsa och vara på frågor:)


nä, nu ska jag ta och hoppa i duschen och efter det ska jag ta med mej cosmo ut på en promenad i det, redan nämnda, vackra vädret!


ha en fin dag:)

Av julia♥ - 31 mars 2010 08:00

paketet som jag fick igår innehöll alltså detta, en sjukt snygg ring och galet grymma solglasögon!! nu måste sommaren verkligen komma! :)


gud vad jag har sovit gott inatt! 

kan det bero på att det är sista skoldagen innan lovet idag? eller beror det kanske på att vi har kortdag idag? 

jag måste få skriva det igen, sista dagen innan påsklovet!! vi är alltså lediga i nästan en och en halv vecka från skolan!!

galet skönt! 

jag ska alltså hitta på en massa kul nu på lovet, vara med en massa vänner, träffa kusinerna, äta god mat, vara ute och sola, åka skoter och icket att förglömma, trycka en massa godis!!

innan jag kan göra allt detta måste jag dock överleva denna skoldag, det borde gå, jag har ju på mej min nya superögonskugga!! moahahha


nä, om jag tar och äter frukost nu så går det snabbare att komma till skolan och då tar dagen slut fort, ha en fin onsdag! 


peace

Ovido - Quiz & Flashcards