Alla inlägg den 19 mars 2010

Av julia♥ - 19 mars 2010 16:14

Å, så sjukt härligt det är med fredagar!


mitt humör har varit på topp enda sen jag vaknade i morse!!

jag är lika glad varje fredag, men just denna fredag känns extra skön!

dels för att jag inte har en enda läxa som ska göras och inte ett enda prov som det behövs plugga till!

jag ska bara njuta av den här kvällen, sitta och slöa tills jag går och lägger mej!! skönt :) 


och föresten, hur sjukt snygga skulle inte dessa vara nu till våren?


Skor

mina ha-begär är inte lugna, det är särskilt jobbigt eftersom att jag i stort sätt har noll kronor att handla för. 

jag tror att jag ska satsa på att bli en hollywoodfru, tänk att kunna köpa precis allt man kände för? lyx!


nu ska jag fortsätta att se på top model och efter det så hoppas jag på middag för att jag är just nu jättehungrig!!


ha en jättehärlig fredag :) 

Ovido - Quiz & Flashcards