Direktlänk till inlägg 21 december 2009

♥sista inlägget för dagen

Av julia♥ - 21 december 2009 23:51

Namn - julia
Piercingar - 2
Längd - 163 ^^
Skostorlek - 35-36
Hårfärg - blond, än så länge
Vad är du rädd för - utvecklingsstörda, tyvärr:p
Önskar du att du bodde någon annanstans - yes
Tycker andra att du är attraktiv - fråga dom andra 
Roligaste meningen du hört idag? minns int

SENASTE:
Dryck:
mjölk, gör dej stark som fantomen!
Telefonsamtalet: pappa:]
SMS: emil
Sång du lyssnade på: american boy- estelle

I ÅR HAR DU:
Träffat någon som förändrat ditt liv
: hahah kanske:p
Insett vilka som är dina äkta vänner: samma som alltid
Kysst en kompis: hihi ja:]

BLANDAT:
Har du några husdjur: 3stycken faktiskt
Vad gjorde du under din förra födelsedag: öppnade en massa paket
viken tid vaknade du idag: hahah halv 3
Vad gjorde du igår runt midnatt: msn
Någonting som du längtar till: julafton!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: inte så mycket
Vad gillar du hos en kille? - allt
Tattoos: noll

DIN FÖRSTA:
Operation: aldrig blivit opererad tror jag?
Bästa vän: olivia♥
Bästa vän i motsatt kön: ingenaning, robin kanske? :)
Konsert: minns int
Förälskelse: christian, hahah

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: båda två!
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: längre
Nån du känt länge eller inte? beror på
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: båda
Tatueringar eller piercingar: beror på vars
Känslig eller inte: lagom
Ragg eller förhållande: förhålllande
Bråkstake eller tveksam: bråkstake

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång
: nesch:p

VEM :
Saknar du
- flera
Kysste dig sist - olivia? :P
Kramade du sist - olivia :)
Vill du vara som - jag är bäst!
Gjorde dig riktigt glad senast- hemlis:]

HAR DU :
Förföljelsemani
- ibland typ
Bra självförtroende -normal bra?
Rymt hemifrån - ne:]
Gjort något olagligt - säkert :p


  


haha kul inlägg? ^^

sovgott♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards