Alla inlägg under januari 2010

Av julia♥ - 4 januari 2010 23:15

min rygg är inte rolig just nu..

förstår inte varför den är elak och gör ont, jag har inte gjort något dumt mot den vad jag vet..

nån som vill byta rygg med mej?


ska överväga att sova på spikmattan inatt, fast är inte jättesugen på att vakna alldeles prickig?



peace

Av julia♥ - 4 januari 2010 22:45

att ha spotify free och inte premium har faktiskt sina fördelar, vanligtvis så hatar jag när det blir reklam..

men nu så var det faktiskt bra att reklamen avbröt mitt lyssnande..

Michael Bublés låtar haven't met you yet och crazy love är hur bra som hellst!!

blev tvungen att lägga till dom på min palylist direkt!


haven't met you yet


crazy love

fanns inte på youtube, men klicka HÄR så får ni höra den♥



peace

Av julia♥ - 4 januari 2010 22:05

hejhej, okej olle åkte för rätt så länge sen, men har inte haft något alls att skriva om faktiskt^^ inte för att jag har det nu heller, men jag lovade ju att skriva när olle åkt och man bör väl hålla sina löften? ;)

sen hon åkte har jag inte gjort nått typ :p

typ legat och läst när jag hör din röst, jag är värsta twilight-druggien känns det som^^

tänkte bara läsa lite, när jag trodde att jag hade läst i typ en halvtimme kollade jag klockan.. och tror ni att det hade gått en halvtimme? nej inte alls, 2 hela timmar hade jag legat och läst i boken, nu är den ju snart slut :( fast jag kan inte rå för det, den är så jäkla bra! den blir som en drog..

nu har jag endast kvar 50 sidor, så i morron får jag läsa endast 25 sidor. (hade ju lovat mej själv att den skulle räcka i minst 4 dagar..)


sen så har jag även hunnit duscha, och måste ännu en gång berätta om hur underbart mitt shampoo är!!

I LOVE IT!


satt och kollade på bilderna från florida.. tänk att det snart är ett år sen vi var där? tiden går som sagt löjligt fort..

erkänn att man blir sjukt sugen på muffins när man ser den här bilden^^



ska ta och se film nu, peace♥  

Av julia♥ - 4 januari 2010 16:50

lessen för dålig updatering idag, men olivia är här så jag har fullt upp att prata med henne ;)

skriver sen när hon har åkt♥


  


nu ska vi se film:)

ha en bra dag!

Av julia♥ - 3 januari 2010 23:15

vi avslutar den här dagen likadant som igår^^

nu ska jag ta och lägga mej i sängen för att se ett par avsnitt av scrubs innan jag somnar, grey's är verkligen inte alls lika bra som scrubs!

love it♥


vilken serie kollar ni hellst på?

scrubs eller grey's anatomy?


peace♥

Av julia♥ - 3 januari 2010 22:19

nu är filmen slut.. det blev att se grease, den är faktiskt rätt bra!

finns både humor och allvar i den, och skådespelarna är det inget fel på heller^^



     


det här är enligt mej den bästa låten i filmen.


nu så ska jag ta och gå ner för att fika nåt, börjar vara hungrig^^

sen ska jag läsa lite ur när jag hör din röst, har lixom lagt upp ett schema för att böckerna inte ska ta slut så fort^^

första boken läste jag ut på en och en halv dag så nu när jag börjar på den andra har jag bestämt att jag inte får läsa mer än 100 sidor per dag, då räcker boken i 4 dagar iaf.


ha en fin kväll nu♥

Av julia♥ - 3 januari 2010 19:05

nu har pappa och jag (mest pappa) spikat upp tavlorna på mitt rum:)

snyggt blev det! fast det ska upp en liten sak till också, men det tar vi en annan dag ^^


FÖRE:

kolla, tomt och tråkigt eller hur?


EFTER:

mke bättre^^

lägg märket till att robert pattinson kalendern också är uppsatt, det gjorde jag faktiskt helt själv;)

tycker att vi ska kolla lite närmare på den?

       

det här är lätt den snyggaste kalendern jag någonsin har haft! kan ni fatta att jag kommer att ha 12 månader med endast bilder på robert pattinson?!

underbart^^


som ni ser så var det lite tomt mellan tavlorna och soffan?

där har jag tänkt hänga upp dom här:


kommer nog att bli jättebra :)


ska se en film nu, peace♥

Av julia♥ - 3 januari 2010 17:15

verkligheten kom ikapp mej nyss..

vi fick alltså jullov den 18 december.. och vi börjar om igen den 11 januari..

eftersom att det är den 3dje januari idag så är det endast 8 dagar kvar på jullovet! :o

ärligt? jag har ju inte hunnit göra nåt alls typ?

gud så hemskt det blev..

8dagar!! det är hur lite som hellst..


vad har jag gjort på jullovet egentligen?

sovit för länge... sovit för länge... sovit för länge.. sett på film, öppnat julklappar, sett på mera film, ätit en massa mat, träffat mina kompisar typ 2 gånger?


hade inte alls tänkt att jullovet skulle bli såhär^^

jag hade ju planerat en massa kul med mina vänner, vi skulle ut och åka skoter, ha en massa filmkvällar och åka in till stan och shoppa en massa?

nu måste jag alltså göra allt dette på dom återstående 8 dagarna..


det blir nog bra.. hahah GALET!




peace♥

Ovido - Quiz & Flashcards