Alla inlägg den 23 november 2010

Av julia♥ - 23 november 2010 15:45

kom precis in genom dörren!

har bokstavligt talat krigat mej genom snön för att komma mej hem, kallt är det ute och snöar gör det med.

hade mer än gärna tiggt skjuts hem men pappa vägrar svara i tel.

blev alltså så illa tvungen att bränna kalorier, att ha converse nu rekommenderas förresten inte.


hursom blev jag på lite bättre humör när jag klev in i hallen och fick se mitt efterlängtade wonder-balsam stå på en bänk!

köpte det av sofia som inte hade användning för det, kommer nog att passa perfekt till mej och mitt trasiga hår!

hoppas det iaf!


i ett annat liv när jag är rik och har pengar ska jag köpa både shampot och balsamet i big size!


hittar ni här!


har just tryckt en banan så nu har ska jag använda mina nyvunna krafter till att plugga lite matte, har prov i morron så näsan kommer inte att flytta sig många millimeter från boken ikväll.

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards