Alla inlägg under november 2010

Av julia♥ - 17 november 2010 14:12

  

Av julia♥ - 17 november 2010 12:47

hemma från massagen nu och HERRE MIN GUD vad det gör ont i min kropp!!


mörbultad har jag blivit, känns som att jag åkt genom en flygplansmotor och sen magplaskat rakt ner i en asfaltsväg.

hade 4 bröstkotor och 2 ländkotor som låg helt fel, han lyckades knäcka till 2 av bröstkotorna, de som var högst upp vid nacken.


jag får alltid samma kommentar när jag får massage, ojoj, här var det riktigt spänt, gör det ont?

för det första har jag ingenaning om varför jag är så spänd, gör väl inget speciellt? sen så JA DET GÖR ONT, TRYCK INTE SÅ HÅRT!!!!!!!!!!!!!!!!

som en finishing touch dränkte han min rygg i linnement, hela ryggen brinner!!!!


kommer förhoppningsvis att må som en gud i morron dock!


som ni säkert räknat ut sitter jag inte på bussen påväg till skolan, tiden blev flyttat till halv 12 ist för 11 så jag missade helt enkelt bussen.


sovmorgon, massage och ingen skola, jag klagar inte på min onsdag iaf!


               

Av julia♥ - 17 november 2010 10:10

tog fetaste sovmorgonen ever idag!

sov enda till klockan 9!! hur skönt?


varför undrar ni då?


jo, eftersom att pappa inte kunde ta sin  massagetid så tattade jag den istället!

KATCHINGGGGG!! så nu slipper jag ha ont i ryggen ett tag framöver iaf får vi hoppas!


ska till the massageman klockan 11 så det är ju ett tag kvar, tar 12 bussen till stan sen så att jag hinner med mina två sista lektioner! 


bjuder på några fräsiga bilder såhär på morgonkvisten!


                        

sekunden efter bilden togs snodde han min macka. elak.  


såhär ledsen blev jag då.

    


Av julia♥ - 16 november 2010 17:58

JAG KOMMER ATT FRYSA IHJÄL INNOM EN SNAR FRMATID!

helt alvarligt, vad är det ute nu? våran termometer visar -10, nu har jag alltså på mej ett par långkalsonger, ett par leggings, ett par mjukisbyxor, inte mindre än 4(!!!) par strumpor, ett linne, en skjorta, en kofta och en filt.

trots denna överdrivna mundering fryser jag som en glasspinne i frysen på konsum, hur i hela världen ska jag överhuvudtaget kunna gå ut när det blir ännu kallare?

vid -20 lär jag vara stelfrusen och blir det kallare fryser jag garanterat fast på stället.


försöker just nu att ignorera min hund som tjuter vid dörren, han vill ut och lätte på trycket.

fast jag lovar att om han hade fått välja hade han säkert valt att släppa ut sina inre gåvor på en kattlåda här inne i värmen som kisse gör. 

för det är inte bara jag som fryser som en dåre när vi går ut, min mesiga hund skakar som om han led av parkinsons, tur att han har en jacka han också.

snygg är den med kan jag lova!


nä, nöden har ingen lag, bara att ta på sej ännu mer kläder och traska ut i snön.  


   



   

Av julia♥ - 15 november 2010 18:04

                  

Av julia♥ - 14 november 2010 21:34

fars dag är det ju idag också, glömde inte alls!


bjussar på en bild på min och världens tuffaste pappa!


^ MIN BITCH!!!

Av julia♥ - 14 november 2010 15:45

nu får det vara nog! har pluggat i för många timmar nu, jag är nöjd!


nu ska jag ta itu med el mission impossible, nämligen att reda ut mitt hår och försöka ha ihjäl alla mördar finnar som innfunnit sej på mitt ack så fagra ansikte.

jag lovar, ser ut som att finska vinterkriget just nu pågår för fullt!


sen återstår endast att stoppa in händerna i garderoben och försöka dra ut någonting som ser någorlunda acceptabelt ut, för ikväll drar olivia med mej på modevisning!


  

Av julia♥ - 13 november 2010 19:30

hänger i ljusheden nu, klickade in på min kära klasskompis fridas blogg och hittade då det här inlägget!


     

SÅ KLOCKRENT!!!

Ovido - Quiz & Flashcards