Direktlänk till inlägg 2 december 2010

♥dag 02- en sak ni inte vet om mig

Av julia♥ - 2 december 2010 17:24

Så har vi kommit till dag två på listan, en sak ni inte vet om mig.


hade verkliga problem med att komma på något att skriva om här tidigare idag men sen slog det mej, inte många som vet om min fobi för fötter och tår.

vars ska jag börja?

har så länge jag kan minnas tyckt att fötter och särskilt tår är äckliga, varför vet jag inte riktigt.

tår är lixom konstiga, äckliga på något vis, dom finns lixom i slutet av fötterna och pekar bara rakt ut.

fötterna går du på hela dagarna och det resulterar i att dom antingenn börjar lukta stink eller att dom blir hårda och äckliga.


det är ju det värsta, om du typ sitter i en bastu också kommer det in en gammal kvinna med spruckna hälar och långa tånaglar.

usch


till och med bebis fötter är äckliga, när man träffar en liten bebis kan det ju vara gulligt att hålla i de där små fingrarna, det håller jag med om.

men när folk börjar peta på tårna och stryka under de där små svettiga och skrynkliga fötterna finns något sött inte längre kvar i det hela.

   


ännu värre är när jag ska sova, mattias vet om min skräck för fötter och ibland när han känner sej jävlig så gör han det värsta tänkbara.

antingen så tåflörtar han med mig, typ flätar ihop våra tår och gnuggar sina fötter mot mina. eller så tar han i mina fötter och leker med mina tår, det är så sjukt äckligt så det finns inte, panik är ordet!



nu vet ni det, usch vad jag blev äcklad av alla bilder. självplågeri

 
 
Sofia

Sofia

2 december 2010 17:45

Sv. Tack! Okej, tänkte jag skulle fråga iaf :) jag har nämligen inte heller råd :p

http://tigerfian.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards