Direktlänk till inlägg 27 december 2010

♥DÖD ÅT VÄRLDEN

Av julia♥ - 27 december 2010 18:00

Ni som läst föregående inlägg kan helt glömma bort det ni sett.


Planerna dog, jag åker till henne i morron och slöseriet av pengar tas på onsdag istället. Detta betyder förmodligen att kavajen jag hade tänkt köpa kommer att vara gone, såld och i någon annan lycklig flickas händer sedan länge. fuck.

Det sätter alltså större press på mej, måste hitta något att ha till min ack så snygga blåsa, att vara baraxlad fungerar bara inte i sverige om man inte är beredd att betala med sitt liv (vilket jag inte är.)


 

nu sitter jag alltså här i min ensamhet, med en fullkomligt händelselös och tom kväll framför mej. julias jullov i ett nötskal, standard!


i brist och panik på att komma på något att göra så flög en tanke på att städa mitt rum genom huvudet mitt. men lika snabbt som den uppkom kom jag på mej själv och skrämde bort den, så desperat blir jag bara inte!


ni vet vars ni har mej om ni skulle vilja något, hemma i soffan, ihopkrupen i en filt och ett par tjocksockar, framför en film med en kopp choklad i handen.

men hallå, det lät inte alltför illa endå! 

 
 
BECKA

BECKA

27 december 2010 18:47

Haha naaaw, vad söt du är!

http://beckaas.se

 
Sofia

Sofia

30 december 2010 00:45

Vi ska rida nån dag, var så säker!:)

http://tigerfian.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards