Alla inlägg den 15 november 2009

Av julia♥ - 15 november 2009 21:55

nu ska jag hoppa i säng^^

hoppas att ni haft en toppen söndag!

känns som en evighet sen det var sol och sommar...

 

sovgott♥

Av julia♥ - 15 november 2009 21:14

sitter och ser på wolwerine nu, har inte hängt med så bra men jag tror att den är helt okej^^

 

har smsat med linn och kollat lite busstider till stan:)

vi ska se NEW MOON på lördag jag, linn och kajsa!

det kommer att bli så himla bra!

och när jag nu ska spendera helgen i skellefteå hos linn så måste jag ju passa på att köpa en ny jacka, paljettleggings och det går alltid hitta något annat man behöver:)

gud vad jag längtar!!

har dock en lååång och tung vecka framför mej, det är därför jag hatar söndagar..

man vet att man inte har någon mer sovmorgon, man vet att man är tvungen att stå ut med en hel vecka full av pluggande och koncentration.

tur att det finns fredagar då! på fredagar mår man absolut bäst!

men nu är det söndag och vi är alla tvugna att stiga upp och gå i skolan i morron.. bit ihop.

 

nu ska jag iaf ta en bit ur den här tårtan!



  

 

sovgott allihopa♥

Av julia♥ - 15 november 2009 19:12

var ute och gick med hundarna, DET ÄR HUR HALKIGT SOM HELLST UTE!

höll på att ramla flera gånger:] jag överlevde iaf;)

 

har hunnit prata med mamma och pappa om gymnasium osv. dom är helt emot mej när det gäller att gå frisör i umeå, dom vill inte att jag ska flytta..

hahah^^

 

nu sitter jag och mamma framför tvn och myser, ciao;)

  

det är halkigt här utanför vårat hus..

Av julia♥ - 15 november 2009 16:32

  

försök att leva med att mina fingrar ser skitkonstiga ut på bilden.

Av julia♥ - 15 november 2009 15:56

var inne på bubbleroom's hemsida och kollade på jackor, jag behöver verkligen en ny:p

hittade dom här två, dom såg så varma och sköna ut:]

    

klicka hem dom härifrån.

 

måste in till skellefteå snart, är mycke saker som måste inhandlas;)

peace

Av julia♥ - 15 november 2009 14:44

kan inte förstå varför jag är trött?

en kväll hos olle består i stort sätt bara av tv-tittande och godis? :p

igår såg vi som sagt i taket lyser stjärnorna, vet inte om ni har sett den?

den är jättebra iaf:)

tror att vi gick och la oss halv 10 kanske:] skulle nästan tro att vi är dom enda 15åringarna som går och lägger oss halv 10 en lördagskväll?^^

man kan dock inte räkna med sovmorgon hos olle heller:p

vi steg upp 20 i 8 i morse.. omänskligt.

vi startade dagen med att se hiphip hora, man kan nog börja kalla det för en tradition nu.. vi ser ALLTID den filmen när vi träffas!

men den är ju faktiskt otroligt bra! man blir aldrig less den!

 

just nu sitter jag i soffan och har en gnutta ångest över att so:n inte är färdigjord.. vi har prov om politik på fredag, jobbigt..

jag funderar på att ta en dusch nu, skulle verkligen vara skönt!

så får det bli;)

peace, ha en bra söndag♥

Ovido - Quiz & Flashcards